20 aug 2008

onThulling


Overmorgen zou ons, het personeel van het ROC Midden-Brabant, een onthulling te wachten te staan. Dan zou namelijk de nieuwe naam bekend gemaakt worden van onze onderwijsinstelling. Maar waar de PR-afdeling niet aan gedacht had, is dat gevelbelettering voor iedereen te zien is. Een beetje oplettende journalist zag dus drie dagen voordat het mocht de nieuwe naam en publiceerde die in de regionale krant.

ROC Tilburg, het is wel even wennen: geen verwarring meer met ROC Midden Nederland, of West-Brabant. Niet meer de vraag "Midden-Brabant, aan welke stad moet ik dan denken?". En wat gaat er nu gebeuren met onze afdeling in Waalwijk? En dan die vermaledijde T waar kunstenaars Willem van de Nadort en Guus Voermans verschillende cartoons over gemaakt hebben, waarvan dit de leukste is.

Ik had al zo mijn vermoeden over die nieuwe naam en had via internet ontdekt dat de domeinnaam 'ROCtilburg' door een medewerker van het ROC was geregistreerd. Ik ben benieuwd wat er nu vrijdag a.s. onthuld gaat worden. Of zou iedereen nét doen alsof ze het nog niet wisten? Of maakt de PR-afdeling er een omgekeerde onthulling van, dat ze de gevelbelettering gewoon weer inpakken?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En ons kleurenpalletje gaat ook veranderen... schijnt niet voor mensen te zijn met epileptische aanleg. ;)

Anoniem zei

Midden Brabant vond ik grootser en leuker waren we samen in het Midden. Ga het verhaal overnemen, dat is leuk voor jullie PR adfeling scheelt ze veel werk. veranderen alle e-mailadressen ook mee? rocT wel lekker, ook een pop academy :-)
Ben benieuwd naar de kleurtjes (wij zijn volgens mij weer helemaal paars)