12 sep 2008

Helpdesk en videokanaal

Collega Kennisnetambassadeur Tys Broekhaus van ROC de Leijgraaf vond het tijd dat er een Nederlandse vertaling kwam van het bekende Deense filmpje middeleeuwse helpdesk. In dat filmpje vraagt een monnik aan de helpdesk hem uit te leggen hoe een boek precies werkt. De vergelijking met een helpdesk voor computervragen is evident.



ROC de Leijgraaf plaatste het filmpje op hun eigen Youtubekanaal én op hun eigen Viddlerkanaal. Even doorzoeken bij Youtube en Viddler en dan blijken meer ROC's inmiddels schoorvoetend een eigen kanaal te maken. Zie bijvoorbeeld het Novakanaal bij Viddler, ROC Aventus toerismekanaal.

Trendmatchers presentaties en adviezen beginnen vruchten af te werpen..... Zijn er nog meer ROC's met een eigen videokanaal bij Youtube, Viddler, Vimeo of elders?

1 opmerking:

ik ga zei

Hee Moniek,
Jij mag me wel gewoon Willem noemen hoor!